...همیشه تو قلبمی ..نیمای خوبم


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

سلام..ع..ز..د..ه...من یعنی همه ی اون چیزای خوبی که من از تو برای خودم معنی کردم بعضی وقتا یه چیزایی رو باید تا همیشه پیش خودت نگه داری  مثل یه راز مگه نه .هیچ وقت بهت نه نگفتم ولی این یه بار بذاراین چندتا حرف رمزشو فقط خودم بدونم ...چون دیگه نه گفتنش فایده داره نه دونستنش اقا نیمای .... حرف برا گفتن زیاد دارم .اما نمی تونم بگم .فقط بدون تو همیشه بهترین بودی هستی خواهی بود.منو بخاطر غیبتم ببخش تو همیشه تو قلبمی.امیدوارم برگردم تا بتونم مثل قبل برای نیمای خوبم بنویسم بدون اگه باشم تا اخر عمرم برات تو این وبلاگ خواهم نوشت حتی اگه تو هر صد روزیه مطلب بنویسی یا شاید روزی صدتا مطلب یا حتی اگه دیگه اینجا هم نیای بازم بدون که اگه باشم تا اخر عمرم فقط برای تو می نویسم .اگر هم نیومدم اینجا برای تو بوده ....بازم ممنون از اینگه به یادم اوردی من هنوز خدارو دارم ممنون که باز به یادم اوردی که همه ادمها اشتباه میکنن پس تو هم منو ببخش بخاطر همه ی کارام یا حرفایی که زدم وناراحتت کردم دوست داشتم همیشه خوشحالت کنم اما هر موقع منو دیدی  خودم فهمیدم که ناراحتت کردم منو ببخش بهترینم ممنون که بازم به  یادم  اوردی رسم دنیا چیه امامن با وجود تو تنها نیستم تو همیشه کنارمی حتی اگه من برای تو هیج جایی نداشته باشم بهترینم نیمای خوبم نیمای من همه دنیای من خدانگهدارت باشه امیدوارم تو زندگیت همیشه شاد باشی.دعا کن برام زودبرگردم ...مهتاب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:42 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com